8 thoughts on “3. Polymodelling colaflesje”

  1. Heb zelf geen V-Ray, dus doe het met Mray, vind dat lastig.
    Heb jij een link, waar ik info kan vinden?

    Alvast dank.

    1. Hoi,

      Deze tutorial is alleen nog het modelleren, de volgende tutorial ga je echt aan de slag met de renderer.

      Je kan de volgende tutorial in principe gewoon met de Arch&Design materials van MR doen. Er zijn ook wel wat tutorials te vinden voor setup van lighting etc.

      http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/mental_ray_in_3ds_max.html

      De Shellac/Blend materials werken natuurlijk ook met MR, en de Arch&Design materials werken op dezelfde photometric principes als V-Ray. Je zal dus veel overeenkomsten vinden.

      Succes ermee!

  2. Goede tutorial, zat even een paar keer te zoeken maar had niet goed genoeg gelezen.. ;) Is mij nu nog niet helemaal duidelijk wat die chamber modifier doet, zal het zelf even opzoeken (iig iets met hoekiger maken of meer poly’s zodat de smooth modifier niet alles zo rond maakt)

  3. Leuke tutorial, zeer overzichtelijk.
    Het enige waar ik niet aan uit kan is het benden van het dopje.
    Heb al van alles geprobeerd, zonder resultaat :S

Comments are closed.